emauzy@jirilebeda.cz   tel. +420 221 979 203

REFERENCE

V referencích jsou dále uváděny pouze významné dopravní stavby na území hlavního města Prahy:

1. období před rokem 1989
JIŽNÍ SPOJKA
V rámci Projektového ústavu dopravních a inženýrských staveb ing. Jiří Lebeda řídil jako hlavní inženýr projektu komplexní zpracování předprojektové a projektové dokumentace včetně autorského dozoru na soubor staveb složitého komunikačního spojení v zastavěném městském prostředí jižní části Prahy. Jižní spojka je 10 km dlouhá šestipruhová komunikace městského okruhu s mimoúrovňovými křižovatkami v úseku Barrandovský most – Roztyly – Spořilov – Štěrboholská radiála.

2. období 1990 – 1998
ŠTĚRBOHOLSKÁ RADIÁLA
Komplexní zpracování předprojektové a projektové dokumentace včetně autorského dozoru. Štěrboholská radiála je 6 km dlouhá rychlostní čtyřpruhová komunikace s mimoúrovňovými křižovatkami.

3. období 1998 – 2006
V tomto období byly ing. Jiří Lebedou jako šéfprojektantem zpracovány projekty na stavby:

  1. SILNIČNÍ OKRUH KOLEM PRAHY
    Dokumentace k územnímu rozhodnutí na tři stavby silničního okruhu kolem Prahy, a to postupně:
    • - stavba 514 Lahovice – Slivenec (1998 – 2003) 6 km trasy s tunelem délky 1,6 km a mostními objekty na hlavní trase v celkové délce 3 km (mostní estakádou v údolí přes soutok Vltavy s Berounkou v délce 3 km)
    • - stavba 513 Jesenice – Vestec – Lahovice (1999 – 2003) 12 km trasy s mimoúrovňovými křižovatkami a tunelem délky 1,8 km
    • - stavba 511 Běchovice – dálnice D1 (2002 – 2006) 12 km trasy s dvěma tunely délky 300 m a velkými mostními objekty přes křižující údolí
  2. VYSOČANSKÁ RADIÁLA
    Komplexní předprojektová a projektová dokumentace včetně autorského dozoru stavby v úseku Kbelská (průmyslový polookruh) – SOKP (silnice R10). Tento úsek Vysočanské radiály je 5 km dlouhá rychlostní čtyřpruhová komunikace s mimoúrovňovými křižovatkami.